Zīmola reklamēšana ir vairāk nekā tikai produktu vai pakalpojumu pārdošana. Tas nozīmē arī sazināties ar saviem klientiem un vēstīt viņiem par to, kāds ir jūsu uzņēmums.

Jūsu uzņēmuma kultūra un vērtības, normas un prakse, kas definē jūs kā organizāciju, ir būtisks šī aspekta solis. Labs brošūru dizains ir pirmais solis, kā izveidot foršu komunikāciju ar klientiem.

Brošūras var kalpot par spēcīgiem rīkiem jūsu uzņēmuma kultūras atspoguļojumā. Lai gan daudzas reklāmas prakses tagad ir kļuvušas digitālas, brošūras joprojām ir klasiska stratēģija. Tās var pastāstīt par jūsu uzņēmumu gan klientiem, gan jaunajiem darbiniekiem, kurus mēģināt iegūt.

Tāpēc šajā rakstā uzzināsim vairāk par to, kāds ir labs brošūru dizains – ar ko sākt un kā efektīvi uz tām atspogulot jūsu uzņēmuma kultūru.

coca cola dizains

1. Piemērotas krāsu paletes izvēle

Mūsu pirmais ieteikums ir sākt ar acīmredzamo – krāsu. Kā jūs, iespējams, jau zināt, krāsa var izraisīt emocijas un radīt noskaņojumu jūsu zīmolam. Krāsas var veidot asociācijas par jūsu zīmolu, tāpēc brošūrai izvēlētajai paletei jāatbilst zīmola krāsām.

Padomājiet par to kā sveicienu, ko jūsu klientiem dos izvēlētās krāsas. Tas ir jūsu uzņēmuma pirmais iespaids. Daudziem klientiem vai jaunajiem darbiniekiem krāsas var iespiesties zemapziņā, taču tas arī radīs vienotības sajūtu visos jūsu mārketinga materiālos. Viena krāsa – jūsu krāsa, ar ko tiksiet atpazīts.

Iepazīstot uzņēmuma kultūru, brošūrā izmantotās krāsas var noteikt toni sadarbībai. Ne velti krāsu psiholoģija ir viena no galvenajām mārketinga stratēģijām. Piemēram, zilo krāsu var izmantot, lai paziņotu par uzticēšanos un uzticamību kā tādu, savukārt zaļā krāsa varētu apzīmēt izaugsmi un ilgtspējību.

Coca Cola ir lielisks efektīvas krāsu izmantošanas piemērs. To dinamiskā sarkanā krāsa ir konsekventa visos to materiālos, paužot aizrautību un enerģiju. Rezultātā tās ir tās pašas sajūtas, ko viņi cenšas izraisīt ar saviem dzērieniem.

2. Vizualizējiet savu zīmolu un tā stāstu

Teiciens: “Attēls ir tūkstoš vārdu vērts” īpaši attiecas uz brošūru noformējumu. Attēli var skaidri un gaiši paziņot pat pašus sarežģītākos jūsu uzņēmuma kultūras aspektus tūlītējā, vizuāli pievilcīgā veidā.

Tāpēc mūsu padoms ir izvēlēties attēlus, kas atspoguļo jūsu uzņēmuma ētiku. Komandas biedru fotoattēli var izcelt jūsu apņemšanos nodrošināt pozitīvu darba vidi. Un tad attēli, kas atspoguļo sabiedrisko darbu vai ilgtspējības centienus, parāda sociālo atbildību.

3. Brošūras zīmola stāsts lasītājam

Jūsu brošūras izkārtojumam ir būtiska nozīme, virzot lasītāju ceļojumā caur uzņēmuma stāstu. Tam jābūt intuitīvam un vizuāli pievilcīgam. Atcerieties, ka jūsu brošūrā jābūt informācijai, kas ir viegli atrodama un uztverama.

No otras puses, pārblīvēts izkārtojums var mulsināt lasītājus un mazināt jūsu ziņojuma jēgu. Tāpēc noteikti atstājiet daudz brīvas vietas, izmantojiet skaidrus virsrakstus un sakārtojiet saturu sadaļās.

Novatorisks uzņēmums var eksperimentēt ar unikāliem locīšanas modeļiem vai interaktīviem elementiem, lai izceltos. Piemēram, IKEA brošūru dizains bieži atspoguļo produkta vienkāršību un funkcionalitāti ar tīru, viegli pārskatāmu izkārtojumu.

brosuru dizains colorwood

4. Moderns uzņēmums ir ilgtspējīgs uzņēmums

Mūsdienu pasaulē, kas arvien vairāk apzinās savu negatīvo ietekmi uz vidi, daudzi patērētāji augstu vērtē uzņēmumus, kuriem prioritāte ir ilgtspējība. Ja tā ir daļa no jūsu uzņēmuma kultūras, pārliecinieties, ka tā ir redzama brošūras dizainā.

Protams, ir skaidrs, ka brošūras nav pati apzinātākā mārketinga stratēģija, kad runa ir par pasaules glābšanu. Tas joprojām ir papīra patēriņš digitālajā pasaulē. Tāpēc noteikti dariet saviem klientiem zināmu, ka esat informēts par to. Izmantojiet otrreiz pārstrādātus materiālus, lai parādītu, ka jums rūp vide. 

Piemēram, laba izvēle ir brošūru turētāji no koka. Ja izmantosiet brošūras un printēsiet tās lielos apjomos, vismaz parūpējieties par to, ka turētāji nav no plastmasas vai citiem videi kaitīgiem materiāliem. 

Šādā ziņā uzņēmums ColorWood Latvia ir lieliska izvēle. Tas ir uzņēmums, kas ne tikai apzinās ietekmi uz vidi, bet arī mudina citus uzņēmumus pievērsties ilgtspējai. Viņu piedavājumā esošie koka stendi un displeji ir katra moderna uzņēmuma pirmā nepieciešamība. 

5. Logo kā uzņēmuma paraksts

Jūsu uzņēmuma logo ir kā jūsu zīmola paraksts. Tāpēc tā izvietojumam jābūt stratēģiskam. Tam jābūt viegli pamanāmam, bet ne pārlieku uzbāzīgam. Pārliecinieties, lai tas uzlabo ziņojumu, neaizēnojot to. Ne pārāk daudz, ne pārāk maz, šajā gadījumā ir labākais vidusceļš.

Izplatīta prakse ir novietot logotipu uz priekšējā vāka, kur tas var nekavējoties ietekmēt patērētāju. Tomēr to var arī smalki iekļaut visā brošūrā, piemēram, galvenēs vai kājenēs.

6. Saglabājiet uzņēmuma stāstu dzīvu

Katram uzņēmumam ir savs stāsts – tā izcelsme, misija, nākotnes vīzija. Šo stāstu nodošana brošūrā var pievienot cilvēcisku pieskārienu un radīt lasītājiem saiknes sajūtu ar jūsu zīmolu. Noteikti neļaujiet tam paslīdēt garām.

Mēs iesakām izmantot saistošu, pievilcīgu valodu, lai pastāstītu par sava uzņēmuma ceļojumu un misiju. Attēli vai laika grafiki var būt noderīgi rīki, lai vizualizētu uzņēmuma attīstību.

Piemēram, Starbucks savās brošūrās bieži iekļauj savu pazemīgo sākumu un izaugsmes stāstu. Tādējādi veidojot emocionālu saikni ar savu auditoriju, kas liek cilvēkiem vairāk uzticēties jūsu uzņēmumam.

Iedvesmojoši stāsti ir tas, kas padara zīmolu pievilcīgu un galu galā arī cilvēcīgu. Labs brošūru dizains ir tāds, kas atspoguļo uzņēmuma vērtības – ir tiešs un atklāts, un tajā pašā laikā arī vienkāršs. 

Ieskatieties arī citos rakstos, piemēram, Ko nozīmē būt iesaistītam darbā un Patīkamas Atmosfēras Radīšana – Vizuālais Merčendaizings Restorānos.

Lai izdodas izveidot skaistu un vērtīgu brošūru dizainu sava uzņēmuma vajadzībām!