Digitālā mārketinga tehnoloģiju laikmetā, kas nepārtraukti attīstās, tradicionālie mediji, piemēram, reklāmas stendi, unikāli ietekmē reklāmas biznesu. Tie piedāvā plašu redzamību, radošu elastību un neapšaubāmu zīmola atpazīstamību.

Katram zīmolam ir savi veidi, kā reklamēties un komunicēt ar savu mērķauditoriju. Un tomēr arī klasikas joprojām darbojas. Lai arī reklāmas stendi nu jau ir pieejami arī digitālos formātos, par ko vairāk pastāstīsim šajā rakstā.

Neskatoties uz tiešsaistes reklāmas platformu pieaugumu, reklāmas stendos joprojām ir spēcīgs veids, kā palielināt zīmola atpazīstamību. Tāpēc šajā rakstā aplūkosim reklāmas stendu ilgstošo efektivitāti zīmola komunikācijai.

Apskatīsim efektīvu stendu dizaina principus un izcelsim veiksmīgas reklāmas kampaņas.

Reklāmas stendu lielā mērķauditorijas ietekme

Zināms, ka reklāmas stendi piesaista plašu un daudzveidīgu auditoriju, padarot tos par neaizstājamu rīku jebkura mārketinga speciālista rīku komplektā. Šie stendi piedāvā augstu redzamību vietās, kur notiek intensīva satiksme. Tādā veidā arī nodrošinot, ka jūsu zīmola komunikācija katru dienu sasniedz ievērojamu skaitu potenciālo klientu. 

Neatkarīgi no tā, vai tie ir izvietoti uz daudz apmeklētas šosejas vai rosīgā pilsētas centrā, reklāmas stendus ir grūti ignorēt.

Turklāt reklāmas stendi nodrošina vienmērīgu ekspozīciju, jo tie ir redzami visu diennakti. Šī pastāvīgā redzamība palīdz nostiprināt jūsu zīmola vēstījumu, tādējādi uzlabojot tā atpazīstamību. 

Piemēram, Arbitron veiktais pētījums atklāja, ka 71% cilvēku bieži skatās uz ceļmalas stendiem, norādot uz to plašo efektivitāti.

Kādu dizainu veidot uz reklāmas stendiem?

Ar to vien, ka uzņēmums ir nopircis reklāmu uz stenda, bieži vien nepietiek. Arī reklāmas stenda dizainam ir izšķiroša nozīme tā efektivitātē.

Šeit ir daži principi, lai nodrošinātu, ka jūsu reklāmas stenda dizains ir iedarbīgs.

  • Saglabājiet vienkāršību – reklāmas stenda ziņojumiem ir jābūt kodolīgiem un skaidriem garāmgājēju īsas uzmanības dēļ. Ievērojiet virsraksta 6 vārdu ierobežojumu, lai nodrošinātu, ka jūsu ziņojums tiek ātri uztverts.
  • Padariet ziņojumu lielu – fontus, attēlus un logotipus, kas ir lielāki nekā parasti, būs vieglāk pamanīt un atcerēties.
  • Izmantojiet pamanāmas krāsas – dinamiskas, kontrastējošas krāsas var izcelt jūsu reklāmas stendu no apkārtējās vides, palielinot tā redzamību.
  • Iekļaujiet vizuālos elementus – interesanta grafika vai uzkrītoši attēli var palīdzēt jūsu reklāmas stenda ziņojumam palikt skatītāju prātā.
  • Pievienojiet aicinājumu uz darbību – virziet savu auditoriju ar skaidru aicinājumu uz darbību. Neatkarīgi no tā, vai tā ir jūsu vietnes apmeklēšana, QR koda skenēšana vai jauna produkta pārbaude, pārliecinieties, vai skatītāji zina, kas viņiem jādara tālāk.

Ievērojot šos dažus padomus, jums vajadzētu būt spējīgiem izveidot patiešām labu reklāmu, kas paliks atmiņā un nesīs rezultātus. 

Vairāk par dizaina pasauli var izlasīt mūsu rakstā:

Veiksmīgas kampaņas uz reklāmas stendiem – piemēri

Veiksmīgu stendu kampaņu izpēte var sniegt nenovērtējamu ieskatu jūsu reklāmas stendu stratēģijai. Tāpēc apskatīsim dažus ievērojamus piemērus, kas varbūt iedvesmos arī jūs!

Reklāmas stendi  mcdonalds kampaņa

Šeit ir daži ievērojami piemēri:

  • McDonald’s saules pulksteņa stends – gudri izmantojot reālās pasaules elementus, uzņēmums McDonald’s izveidoja stendu, kas darbojās kā saules pulkstenis. Tā ēna norādīja uz citu McDonald’s produktu atkarībā no diennakts laika. Šis inovatīvais dizains piesaistīja uzmanību un sniedza labu ziņojumu par zīmola plašo piedāvājumu klāstu.
  • Spotify 2016. gada kampaņa – Spotify izmantoja savus lietotāju datus, lai izveidotu humoristiskus stendus, izceļot dažus neparastākos lietotāju klausīšanās paradumus. Kampaņa tika atzinīgi novērtēta ar tās humoru, radošumu un personalizētu pieskārienu, kas ilustrē uz datiem balstītas reklāmas spēku.
  • Coca-Cola reklāmas stends “Feel The Curves” – 2007. gadā Coca-Cola Berlīnē atklāja stendu, kurā bija redzama milzīga Coca-Cola pudeles 3D kopija, kas iemiesoja saukli “Feel The Curves”. Reklāmas stenda taustes, interaktīvais raksturs bija ļoti populārs, mudinot cilvēkus fiziski iesaistīties reklāmā un pastiprinot Coca-Cola pudeles ikonisko formu sabiedrības apziņā.
  • Apple kampaņa “Shot on iPhone” – Apple reklāmas stendu kampaņā tika izmantoti fotoattēli, ko klienti uzņēma ar saviem iPhone tālruņiem, parādot tos uz stendiem ar uzrakstu “Shot on iPhone”. Šī kampaņa lieliski demonstrēja iPhone augstas kvalitātes kameru, vienlaikus radot kopības sajūtu iPhone lietotāju vidū. Kampaņa bija ļoti veiksmīga, un tā katru gadu tiek atkārtota ar jauniem lietotāju uzņemtajiem fotoattēliem.
  • IKEA kampaņa “Labāka pajumte” – 2015. gadā IKEA sadarbojās ar ANO Bēgļu aģentūru, lai uz reklāmas stendiem demonstrētu savas bēgļu patversmes. Kampaņa ne tikai piesaistīja uzmanību, bet arī veicināja izpratni par globālo bēgļu krīzi, parādot, kā uzņēmumi var izmantot reklāmas stendus, lai radītu sociālu ietekmi.
  • Audi un BMW stendu karš – 2009. gadā Audi un BMW Losandželosā iesaistījās rotaļīgā “reklāmu karā”. Katrs zīmols cenšoties pārspēt otru ar gudru, konkurētspējīgu ziņojumu. Šurpu-turpu izjokošana piesaistīja sabiedrības uzmanību, gūstot ievērojamu atspoguļojumu plašsaziņas līdzekļos un pastiprinot abu zīmolu tēlus kā galveno konkurentu luksusa automašīnu tirgū.

Šie piemēri izceļ daudzveidīgo pieeju un stilu klāstu, ko var izmantot reklāmas stendu reklāmās. Veiksmīgas stendu kampaņas atslēga ir jūsu zīmola izpratne, auditorijas pārzināšana un vienkārša, skaidra un ietekmīga vēstījuma izstrāde.

BMW un AUDI reklāmas kampaņas

Tehnoloģiju izmantošana reklāmā

Strauji attīstoties tehnoloģijām, arī reklāmas stendi ir piedzīvojuši ievērojamu attīstību. Nu jau topā ir digitālo displeju reklāmas to modernā un ērtā pielietojuma dēļ. Digitālie stendi tagad ļauj tirgotājiem parādīt dinamisku saturu, mainīt ziņojumus visas dienas garumā un pat sazināties ar garāmgājējiem, izmantojot viedtālruņus.

Reklāma uz stenda, lai arī viena no vecākajām reklāmas formām, joprojām piedāvā milzīgu vērtību mūsdienu straujajā mārketinga pasaulē. Pateicoties stratēģiskajam izvietojumam, gudram dizainam un tehnoloģiju integrācijai, reklāmas stendi var būtiski ietekmēt jūsu zīmola redzamību un atpazīstamību. Īpaši digitālā veidā.

Neatkarīgi no tā, vai izvēlaties tradicionālos vai digitālos stendus, galvenais ir nodrošināt skaidrus, pārliecinošus ziņojumus. Tādus, kas sazinās ar jūsu mērķauditoriju un nostiprina jūsu zīmola identitāti.

To arī novēlām!